Fel i mobilappen
Det kan finnas ett problem med mobilappen där användaren inte kan se alla fakturor eller att appen ber om att ställa in behörigheter.
Vi undersöker för närvarande problemet. Situationen bör lösas om användaren loggar ut och in igen.
Efter fixen kan användaren komma att bli ombedd att logga in på nytt.
Åtgärdat 11.12.2024 kl. 9:00
Fel vid sändning av e-faktura 28.11.2024
Apix har upptäckt ett fel vid sändning och mottagande av e-faktura. Trafiken har stoppats och felet utreds.
Åtgärdat 28.11.2024
Nordea's bankkopplingar 26.11.2024
Vi upplever för närvarande en försening mellan Nordea och Procountor, detta påverkar kontoutdrag, referensbetalningar, aktuella saldon och betalningsinformation.
Åtgärdat 6.11.2024
Exportera rapport till excel-format
Vi har upptäckt ett tillfälligt fel som kan påverka funktionen att exportera rapporter till Excel.
Vår tekniska avdelning arbetar hår för att lösa problemet så snart som möjligt.
Åtgärdat 20.11.2024
Tillfälligt problem i appen 18.11.2024
Appen läser för närvarande inte av kvittoinformationen, utan informationen behövs fylla i manuellt av användaren. Vi undersöker felet och jobbar hårt för att åtgärda problemet så snart som möjligt.
Åtgärdat 18.11.2024
Tillfälligt fel i Procountor-appen 1.11.2024
Rapporter i Procountor 22.10.2024
Ett fel har upptäckts under fliken Rapporter. Felet påverkar effektiviteten av Rapportering > Rapporter > Val av rapport. När du valt en presentation i rullgardinsmenyn, kan du inte ändra valet eller gå tillbaka, utan du behöver då klicka på Rapportering > Rapporter > Val av rapport igen.
Nordea - tekniskt problem 8.10.2024
Nordea har för närvarande ett tekniskt problem relaterat till bankförbindelser. Detta kan påverka betalningar, e-fakturor samt saldo i realtid. Vi inväntar nu att detta åtgärdas hos Nordea så att dessa funktioner fungerar felfritt igen.
Åtgärdat 8.10.2024
Procountors mobilapp 7.10.2024
Vi har för närvarande ett tekniskt fel i appen vilket gör att vissa användare inte kan logga in.
Vi arbetar för att åtgärda problemet så snart som möjligt.
Åtgärdat 7.10.2024
Uppdatering 4.10. / Störningssituation i Nordeas betalnings- och e-faktureringstjänster 3.10.2024
Nordea kan återigen ta emot betalningar och fakturor från Procountor som vanligt. På grund av gårdagens fel har de överföringar och utlandsbetalningar son inte genomfördes överförts till banken idag på morgonen ca kl. 6 och de kommer att behandlas av banken under dagen.
---
Det finns störningar i överföringen av betalningar och e-fakturor från Nordea. Situationen påverkar betalningar och fakturor som skickas från Procountor till Nordea via web services -kanalen. Material som skickats efter kl 10.30 har inte kunnat överföras till banken på grund av störningen.
Vi arbetar aktivt för att överföra materialet till banken så snart det är möjligt från deras sida.
Vi beklagar besväret som situationen orsakar våra kunder.
Åtgärdat
03.10.2024 Driftstörning i Procountor
På grund av en driftstörning kan vissa användare inte logga in i systemet eller appen. Detta påverkar även API integrationer och dess tjänster.
Vi arbetar hårt för att åtgärda problemet så snart som möjligt. Vi kommer att uppdatera dig senast klockan 12:00 samt informera så snart problemet är åtgärdat.
Vi ber om ursäkt för besväret!
Åtgärdat 03.10.2024